מוזיאון המקרא

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים מזמין אתכם לחוות את סיפורן של תרבויות המזרח הקרוב הקדום – תרבויות שהניחו רבים מהיסודות לעולם בו אנו חיים כיום, באזור הידוע כערש התרבות האנושית והמרחב שבו צמח עם ישראל.

העמים השונים שחיו באזור והאימפריות ששלטו בו והתחלפו לאורך ההיסטוריה, אחראים לעיצוב אופייה של התרבות המערבית העכשווית. עמי ארצות המקרא פיתחו את הבנתנו בתחומי המדע והטכנולוגיה, שפה וכתיבה, כלכלה, מסחר, וגם אמונה ודת.

מוזיאון ארצות המקרא מזמין אתכם להתרשם מתערוכות מגוונות דרכן תוכלו להכיר את התרבויות והעמים ששלטו ופרחו באזור – מצרים, שומר, בבל, אשור, כנען, פרס, יוון ורומי. הבנת הסיפור של העמים הסובבים אותנו יעזר לנו להבין גם את התרבות שלנו, ולהתבונן בה מנקודת מבט חדשה.

ארץ ישראל, וירושלים במרכזה, היתה מאז ומתמיד גשר בין תרבויות העבר הגדולות, ונתיב בו עברו אנשים, צבאות וסחורות ואף רעיונות, תפיסות ואמונות. כל תרבות השאירה את חותמה על המרחב והנוף שלנו ואף הותירה אחריה אוצרות מתחת לפני האדמה. המוזיאון שם לעצמו מטרה להאיר את הגשרים והקשרים לאורך התקופות באזור המיוחד בו אנו חיים.

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים מזמין אתכם לסיור מרתק אל השורשים של כולנו והמקום בו נולדה האנושות כפי שאנו מכירים אותה היום.

פעילויות קבועות במוזיאון ארצות המקרא

  • במוזיאון ארצות המקרא נערכים סיורים יומיים בעברית ובאנגלית. הסיורים עוברים בתצוגת הקבע של המוזיאון.
  • חוויה דיגיטלית במוזיאון – כאן יחכו לכם הדרכות ומשחקים בסמארטפון שיעשירו את הביקור שלכם.בנוסף, ההפעלה הדיגיטלית כוללת מגוון פעילויות עצמאיות לכל הגילאים ומדריך דיגיטלי לתערוכות. | מידע אודות הפעלה בקופת המוזיאון. ללא תוספת תשלום.

כנסים ואירועים במוזיאון ארצות המקרא

atr-bible-land-museum-1 (9)

מעבר לסיפור המקראי המיוחד, מוזיאון ארצות המקרא מוכר גם בזכות מגוון מתחמי האירועים המוצעים במוזיאון. המוזיאון מכיל 6 חללים במגוון גדלים לאירועים מכל הסוגים: כנסים, הרצאות ימין עיון, השקות, חתונות, בר/בת מצווה ובריתות. השילוב עם תערוכות המוזיאון והגלריות יוצאות הדופן הופך כל אירוע פרטי או כנס מקצועי לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

למידע ופרטים נוספים: 072-3384991

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים